Pagina's

woensdag 17 september 2014

Vertaler(s) gezocht!

Sinds tweeënhalve week heb ik een lichte handblessure. Dat ik de laatste berichten niet heb vertaald, kan ik gooien op het feit dat ik nu lastiger kan typen. Maar eigenlijk is dat niet helemaal waardoor het komt. Het vertalen van de studies gaat me altijd prima af, omdat ik zelf mijn tijd daarvoor kan indelen. Het vertalen van de berichten moet op gezette tijden gebeuren en daar komt het vaak niet van. Zoveel tijd kan ik niet zomaar vrijmaken daarvoor, zonder dat andere prioriteiten in het gedrang komen. Niet dat ik het niet wil, maar in de praktijk pakt het anders uit.

Dus nu ben ik met spoed op zoek naar vertalers. Niet voor één keertje, maar voor langere periode (minimaal de duur van de studie, liefst langer). De berichten in het Engels verschijnen op maandag, woensdag en vrijdag. Als je je aanmeldt als vertaler betekent dat niet dat je al die dagen op je moet nemen, maar dat je bijvoorbeeld een vaste dag uitkiest, waarop je weet dat je tijd hebt om het bericht te vertalen. Lijkt het je wat? Wil je het proberen? Laat het me dan zo snel mogelijk weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten