Pagina's

zaterdag 30 augustus 2014

Klaar voor de start?!

Aanstaande maandag start de Bijbelstudie over Esther. Alle Nederlandse materialen zijn klaar en vanaf nu ook te downloaden onder het kopje 'Downloads'. Behalve de essentiële materialen (het leesschema en de studiegids) zijn er dit keer extra Nederlandse materialen beschikbaar, die normaal gesproken in het Engels onder de leiders (facilitators genoemd) worden verspreid. Deze materialen kun je individueel gebruiken bij je studie, maar ook gebruiken als je een groep leidt.

Zoals aangekondigd in mijn vorige bericht, gaan dingen hier enigszins veranderen. Er zullen deze studie geen dagelijkse stukjes van Nederlandse bodem verschijnen. Ik zal proberen zoveel mogelijk de Engelse berichten te vertalen (die op maandag, woensdag en vrijdag in het Engels verschijnen) maar aangezien ik in mijn eentje ben, kan ik niet garanderen dat alles dezelfde dag nog in het Nederlands te lezen zal zijn. 

Deze website zal langzaamaan veranderen in een Nederlandse kopie van de Engelse website. Heb je goede ideeën, wil je meehelpen met vertalen, ben je handig met websites/graphics? Meld je dan aan voor het achter-de-schermen team!

UPDATE: Ik ben ook op zoek naar een vertaler die van Spaans naar Nederlands kan vertalen. Deze studie zijn er kindermaterialen beschikbaar, maar alleen in het Spaans. Wie kan deze vertalen naar het Nederlands? 

2 opmerkingen: